REKLAMATIONER:
Ibland är skadan skedd. Om du behöver reklamera din vara mailar du nedan uppgifter till kundtjanst@balkongshoppen.se
Maila och skicka:
Ordernr Artikelnummer och produkt
Foto-närbild på skadan
Foto-helbild på produkt där man ser skadan
Foto-helbilder ytterkartongen (OBS! Viktigt!
Foto-produktens ID -etikett. (Sitter oftast under möbeln)
Notera alltid synliga skador på emballaget Väldigt viktigt att om du ser en skada på ytterkartong vid mottagande av produkt att detta noteras av speditören samt att du tar foton på skadan. Detta gäller både chaufförerna vid hemleverans samt vid mottagning hos ombud. Det är du som har ansvaret för att notering görs för att kunna få ersättning för skadan.
Så löser vi detta.
FÄRG -OCH NYANSSKILLNADER PÅ BILDERNA: Ibland är det viss skillnad i färg, ton och nyanser på produktbilderna jämfört med produkten i verkligheten. Det beror oftast på olika ljussättningar i bilden eller att bildskärmen man använder inte återger färgerna och ljuset till 100%. Detta är inte en reklamation. Är du osäker så rekommenderar vi att du hör av dig till vår kundtjänst innan beställning. Sandström Möbler och Inredning står inte för returfrakt vid ångerköp pga färg, ton och nyansskillnader på produktbilderna jämfört med den verkliga produkten.
Det går även bra att fylla i formuläret nedan: